سوالات متداول

1. شاید فقط همین یک بار از شما خرید کنم، لازمه حساب کاربری بسازم؟

هیچ اجباری در ساخت حساب کاربری برای مشتریان وجود ندارد. اما با ساخت حساب کاربری شما یک فضایی برای خودتان در سایت ایجاد می کنید که می توانید در آن به مدت چند روز محصولی را برای خودتان رزرو کنید، سفارش خود را به سادگی رهگیری کنید، امکان ارسال تیکت به پشتیبانی را داشته باشید، با قرار دادن اطلاعات حساب خود در قسمت کاربری، فرآیند عودت وجه را به حساب خود (درصورت انصراف از خرید قبل از ارسال و غیره) را سرعت می بخشید و از زمان عودت وجه آگاه می شوید. همچنین برای هر خرید شما یک فاکتور سیستمی صادر می شود که تنها در صورتی که حساب کاربری داشته باشید، اطلاعات فاکتور برای شما قابل مشاهده است. در نهایت به طور کلی ساخت حساب کاربری بیشتر از چند دقیقه به زمان نیاز ندارد اما امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد که حتی نیاز احتمالی به یکی از آنها، ساخت این حساب و صرف این زمان را منطقی می کند.


2. آیا امکان خرید حضوری در آدرس اعلام شده وجود دارد؟

خیر، آدرس اعلام شده در سایت مربوط به انبار است که امکان فروش در انبار در حال حاضر وجود ندارد. برای خرید حضوری می توانید به آدرس: نجف آباد، خیابان آیت الله منتظری مرکزی، قبل از باغملی، روبروی پاساژ کیان، پلاک 19 مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از محصولات به علت حفظ موجودی فروش آنلاین، در انبار نگهداری می شوند و در فروش حضوری موجود نمی باشد. در صورتی که تمایل به خرید حضوری کالای خاصی دارید، از طریق راه های ارتباطی موجود با پشتیبانی، یک روز قبل از مراجعه حضوری، اطلاع دهید تا کالای مورد نظر شما در فروش حضوری موجود شود.


3. چگونه می توان بدون تماس گرفتن وضعیت سفارشات را پیگیری کرد؟

بهترین و ساده ترین کار پیگیری از طریق حساب کاربری ساخته شده توسط شما قبل از خرید است. اما در صورتی که حساب کاربری ندارید: از زمان خرید شما در صورتی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود نکرده باشید، از طرف سایت چندین پیامک با فواصل زمانی متفاوت برای شما ارسال خواهد که اولین پیامک پرداخت موفقیت آمیز شما در سایت را اعلام می‌کند. بسته به زمان خرید شما، بلافاصله یا با فاصله زمانی چند ساعته از زمان پرداخت، پیامک قرار گرفتن سفارش شما در مرحله آماده سازی و در نهایت پس از ارسال پیامک کدرهگیری پستی سفارش، برای شما ارسال خواهد شد. زمان دریافت اولین تا سومین پیامک می تواند بین یک تا سه روز کاری باشد.


4. چرا با بخش پشتیبانی تماس گرفتم و کسی پاسخگو نبود؟

به علت محدودیت نیروهای مجموعه، پشتیبانی فروش حضوری، فروش آنلاین، آماده سازی سفارشات و بسته بندی و تحویل سفارشات به پست و دیگر موارد کاری موجود، امکان تماس تلفنی با بخش پشتیابی تنها در ساعات اعلام شده امکان پذیر است. خارج از این ساعات جهت ارتباط با پشتیبانی از طریق پیامک یا نرم افزار های پیام رسانی اقدام نمایید. البته در صورتی که حساب کاربری داشته باشید، می توانید با ارسال تیکت با پشتیبانی در ارتباط باشید. اگر حتما تمایل به گفت و گو به صورت تلفنی دارید، می توانید مجددا در ساعات اعلام شده، با پشتیبانی در تماس باشید.


5. در زمان پرداخت وجه از طریق درگاه بانکی، وجه از حسابم کسر شد ولی خریدم موفقیت آمیز نبوده است!

درگاه های پرداخت اینترنتی یا به اختصار IPG همانند یک دستگاه کارتخوان عمل می کنند و دقیقا مانند دستگاه های کارتخوان به علت اختلال در شبکه بانکی، یا سیستم شاپرک و همچنین به علت شلوغی خطوط متصل به بانک مبدا یا مقصد امکان رد شدن فرایند پرداخت وجود دارد، در این صورت ممکن است وجه از حساب شما کسر شود. به علت اینکه انتقال وجه بین بانک مبدا و بانک مقصد پس از یک روز کاری انجام می شود. وجه کسر شده از حساب شما در بانک صادر کننده کارت شما باقی می ماند و به حساب مقصد واریز نمی شود. در صورتی که بانک صادر کننده کارت شما بلافاصله پس از تراکنش ناموفق، شروع به انجام تراکنش اصلاحی کند، وجه کسر شده بلافاصله یا نهایتا پس از گذشت چند ساعت به حساب شما عودت خواهد شد؛ و در صورتی که بانک صادر کننده کارت شما بلافاصله شروع به انجام تراکنش اصلاحی نکند، این مبلغ تا 72 ساعت کاری به حساب شما بازگشت خواهد شد. در غیر این صورت با در دست داشتن کد ارجاع شاپرک تراکنش خود، به بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و اقدام به بازگشت وجه نمایید.

درصورتی که قبل از خرید خود حساب کاربری ایجاد کرده باشید، در بخش پرداخت ها می‌توانید کد رهگیری صادر شده از طریق درگاه پرداخت در زمان رد شدن تراکنش را نیز مشاهده بفرمایید و در صورت نیاز به بانک ارائه دهید.


6. از کجا اطمینان حاصل کنم محصول خریداری شده با همان ویژگی های مد نظرم به دستم می رسد؟

درصورتی که شما خرید خود را به صورت کاملا آگاهه و دقیق در متراژ و یا تعداد مورد نظر خود خریداری کرده باشید. سفارش شما دقیقا مطابق آنچه خریداری کرده اید برای شما آماده سازی و ارسال خواهد شد. در صورتی که موجودی کالای شما به هر علتی کافی نباشد یا کالا موجود ولی معیوب باشد. قبل از ارسال با شما تماس گرفته و هماهنگی ها لازمه انجام خواهد شد.


7. چگونه پارچه ها را در متراژ مد نظرم خریداری کنم؟

برای تعیین متراژ از پارچه مدنظر خود ابتدا می بایست اصل کالای مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کنید. و پس از افزودن، در قسمت سبد خرید، متراژ مورد نظر خود را برای پارچه ی مربوطه تعیین نمایید


8. سفارش عمده چه سفارشی به حساب می آید و چگونه می توان به قیمت عمده خریداری کرد؟

برای پارچه های دارای سری رنگ، سفارش عمده به صورت مضرب های سری رنگ است. به این معنی که درصورتی که پارچه ای دارای پنج سری رنگ باشد، سفارش عمده به صورت 5، 10، 15 طاقه به بالا خواهد بود.

برای پارچه های فاقد سری رنگ، مانند تترون، ترگال، روپوش های اداری و مدارس و از این قبیل، سفارش عمده به هر عدل خرید اطلاق می شود. عدل برای طاقه های 40 متری، 320 متر، و برای طاقه های 35 متری، 350 متر می باشد.

برای حوله های حمام، استخری، پالتویی، معیار خرید عمده، کارتن و برای حوله های دستی، جین است.

درصورت تمایل به خرید عمده هر کالا از طریق تماس یا نرم افزار های پیام رسانی با بخش پشتیبانی در تماس بوده، موجودی و قیمت روز کالای مورد نظر خود را استعلام کنید، در صورت موجودی و تمایل به خرید پیش فاکتور خود را از پشتیبانی بگیرید. پس از پرداخت کامل وجه، کالای خریداری شما به همراه فاکتور، برای شما از طریق باربری ارسال خواهد شد.


9. امکان خرید به صورت چک برای خرید های عمده وجود دارد؟

خیر، تمامی خرید ها به صورت نقدی، و پرداخت کامل قبل از ارسال انجام می شوند. از طرفی جهت خرید عمده کالا، خرید از طریق حساب کاربری و درگاه پرداخت برای مشتری الزامی می باشد تا از این طریق بتواند سندی در قبال پرداخت وجه خود داشته باشد و درصورت نیاز پیگیری های لازم را انجام دهد. سقف خرید برای هر درگاه 50 میلیون تومان در روز می باشد. در صورتی که خرید عمده بیشتر از این وجه باشد، وجه خرید، در دو درگاه متفاوت یا در دو روز از طریق درگاه پرداخت خواهد شد و امکان انتقال وجه به حساب وجود ندارد.


10. امکان ارسال کالیته برای خرید عمده وجود دارد؟

تنها برای گروهی از تترون های ساده این امکان وجود دارد.


11. از طریق یکی از درگاه های پرداخت اقدام به پرداخت کرده ام و پرداخت ناموفق بوده است، برای پرداخت مجدد چه اقدامی انجام دهم؟

درصورتی که تمایل مجدد به پرداخت سفارش خود دارید، پیشنهاد می شود به علت احتمال اختلال در سیستم بانکی مبدا و یا مقصد، هر دو بانک را تغییر دهید، یعنی با استفاده از یک کارت صادر شده از بانک متفاوت از طریق درگاه پرداخت بانک دیگری اقدام کنید. درصورتی که تنها امکان خرید از یک کارت بانکی را دارید، درگاه پرداخت را تغییر دهید. اگر مجددا با اختلال مواجه شدید، خطا از بانک صادر کننده کارت شماست. می بایست در زمان دیگری اقدام به پرداخت نمایید.


12. آیا خرید از طریق کارت به کارت امکان پذیر است؟

پرداخت از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی بانکی همواره در اولویت قرار دارد. زیرا برای خریدی که انجام می دهید، فاکتور خرید همراه با سند پرداخت صادر می شود که درصورتی که حساب کاربری داشته باشید می توانید فاکتور خود را دریافت نمایید و از هر طریقی پیگیری نمایید.

درصورتی که کارت به کارت برای خرید های غیر عمده برای شخص شما در اولویت قرار دارد و یا اینکه به علت اختلال در سیستم های بانکی امکان خرید از طریق درگاه وجود ندارد، تنها از طریق شماره کارت 6274121184491686 متعلق به محمدرضا قیصریه ها می توانید اقدام به کارت به کارت نمایید. البته حتما انجام این پرداخت را با بخش پشتیبانی هماهنگ کنید.


13. آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

پرداخت در محل به این شیوه که هزینه محصول خریداری شده در محل توسط خریدار پرداخت شود، خدمتی بود که در گذشته شرکت پست به فروشگاه های اینترنتی ارائه می داد، که هم اکنون محدود به شرکت ها و فروشگاه های بسیار بزرگ است. و این امکان در حال حاضر برای ما فراهم نیست.

اما درصورتی که تمایل به پرداخت هزینه ارسال مرسوله خود در محل هستید، می توانید در بخش ارسال حین سفارش خود می توانید برای روش ارسال خود یکی از موارد چاپار، تیپاکس ( درصورتی که در شهر محل زندگی شما دفتر نمایندگی وجود داشته باشد) را انتخاب نمایید که در این صورت تنها هزینه ی بسته بندی از شما دریافت خواهد شد و شما طبق تعرفه هر شرکت اکسپرس در محل هزینه ارسال مرسوله را پرداخت می نمایید.


14. در چه صورت امکان مرجوع کردن سفارش خرده وجود دارد؟

به طور کامل در بخش قوانین سایت به این مورد اشاره شده است. اما به طور مختصر، شرط اول سلامت کالا است. و برای پارچه ها درصورتی که ارسال به صورت سفارش سازی برای مشتری نباشد امکان عودت آن وجود خواهد داشت.


15. در چه صورت امکان عودت سفارش عمده وجود دارد؟

اولین شرط سلامت کالا است. و تنها درصورتی امکان پذیر است که کالای خریداری شده، از انبار خود مجموعه ارسال شده باشد و به صورت سفارشی برای مشتری از شرکت تولیدی تهیه نشده باشد.


16. این روز ها خیلی از سفارشی سازی سفارشات حرف زده می شود. منظور از این عبارت چیست؟

سفارشی سازی یکی از قوانین جدید تجارت الکترونیک است که امکان مرجوع کردن سفارش را از مشتری صلب می نماید. سفارشی سازی به این معنا است که کالای مورد نظر برای سلیقه و نیاز خریدار تهیه، خریداری، تولید و یا آماده سازی می شود که امکان فروش مجدد و بازیابی را از فروشنده می‌گیرد.
درمورد محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی، برش خوردن پارچه ها به متراژ ها مختلف مورد نظر خریدار، خارج از قواره های استاندارد، یکی از نمونه های سفارشی سازی است. از طرفی در خرید های عمده ای که کالای خاصی به سفارش و درخواست مشتری، از شرکت های تولیدی در متراژ و با ویژگی های خاص تهیه می شوند که این فروشگاه به نوبه خود نیاز به این مقدار و یا نوع کالا را ندارد، در این دسته قرار می گیرند و فروشگاه مسئولیتی در قبال بازگشت کالا در صورت انصراف خریدار از خرید خود ندارد.


17. امکان خرید در روزهای تعطیل وجود دارد؟

خرید آنلاین در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته امکان پذیر است. ولی در صورتی که نیاز به ارتباط با پشتیبانی داشته باشید. پشتیبانی سایت تنها در روز ها و ساعات اعلامی در سایت، در خدمت شما هستند.


18. چگونه می توانیم در خرید آنلاین خود تخفیف بگیریم؟

>اصولا فروش های آنلاین فروش هایی با قیمت مقطوع هستند. ولی با این وجود آخرین موجودی های هر محصول و یا محصولاتی که در انبارگردانی در اولویت خروج از انبار قرار می‌گیرند را می‌توان با تخفیف های مناسبی خریداری کرد. ما این دسته از تخفیف های فروشگاه را در کانال بله به مشتریان عزیز اعلام می‌کنیم که در صورت تمایل با عضویت در این کانال می‌توانید از زمان، میزان و نحوه بهره مندی از تخفیفات آگاهی پیدا کنید.